Osnovna škola "Jesenice"

Terenska nastava petih razreda

Autor: External , 21. 5. 2018.

17. svibnja 2018. petaši su krenuli na izlet. Učenici su se okupili ispred Tvornice i krenuli u 8:00 sati. Za 40-tak minuta stigli su u Sinj. Kako i što se dalje zbilo pogledajte klikom na "opširnije"

Mnogi već znaju da su petaši  17.5.2018. krenuli na izlet u Sinj.

Učenici su se okupili ispred Tvornice i krenuli u 8:00. Za 40-tak minuta stigli su u Sinj. U Muzej Sinjske alke stigli su u 9:00 i izašli za sat vremena. Sljedeći je bio aerodrom na koji su stigli za pola sata. Nakon tridesetminutnog predavanja koje je održano ispred hangara otišli su na veliki odmor u kafić ispred aerodroma. U 11:30 krenuli su u Muzej triljskog kraja i stigli su tamo u podne. Nakon pola sata predavanja o Rimskim legijama u Trilju otišli su u mlin Mlinice grab gdje su vidjeli kako se radi kukuruzno brašno. U 13:30 imali su ručak u Premijer Gaz i malo nakon 14:00 jahanje konja. Sat vremena nakon igrali su malu alku, u 15:40 alku krkale gdje se jedno dijete popne drugom na ramena i uzme koplje pa rade isto što i u pravoj alci. Nakon toga je slijedilo streljaštvo. U 17:00 krenuli su kući. Imali su mali odmor u 17:30, ali već za petnaest minuta bili su natrag na putu. Iskrcavanje na stanice bilo je u 18:30.

Zahvaljujemo učiteljicama: Renati Kovačić (razrednica 5.a), Mariji Jurić (razrednica 5.b), Ljerki Gašparević (razrednica 5.c) za organizaciju izleta.

Karmela Jurin 5.b

IZLET

Svi smo se skupili pokraj tvornice te krenuli u 8:15. Prvo smo pošli u Muzej sinjske alke. Gdje smo pogledali zanimljiv film o Sinju i saznali nešto više o njemu. Iza tog smo pošli na aerodrom. Tamo nam je jedan padobranac ispričao sve o avionima i padobranstvu. To je jedan mali aerodrom koji je poseban jer njegovi avioni sljeću na travu. Posjetili smo Muzej triljskog kraja. Naučili smo ponešto o tome kako se prije živjelo u Trilju i malo više o njihovoj kulturi. Posjetili smo mlinice i razgledali ih,neki su kupili brašno. Dva kilograma bila su deset kuna. Na imanju smo ručali te iza ručka jahali konje uz to bilo je još puno zabavnih aktivnosti kao što su: mala alka,streličarstvo te nogomet. Ispred kućice u kojoj smo jeli bilo je malo igralište. Kao šlag na kraju glavna poslastica na povratku bila je sladoled. Izlet je bio zanimljiv i poučan. Baš nam je drago što smo bili na izletu, voljeli bi smo ponoviti.

Nina Klarić i Petra Tomaš,5.a

Ludo smo se proveli

Dana 17. svibnja bio je jedan od mojih sretnijih dana u životu. Ujutro u osam sati krenuli smo na izlet u Sinj i Trilj. Svi smo se okupili ispred  tvornice u Dugom Ratu. Na putu do Muzeja sinjske alke u autobusu je bilo jako zabavno. U muzeju smo pogledali kratki  film o sinjskim ratovima, a poslije toga razgledali smo muzej i naučili mnoge nove stvari. Poslije muzeja otišli smo na mali aerodrom u Sinju gdje smo vidjeli različite vrste aviona i jednog narančastog zmaja kojim se također leti. Nakon toga otišli smo u Muzej triljskog kraja. Taj muzej je najmlađi muzej u Splitsko-dalmatinskoj županiji. U muzeju smo vidjeli brojne vrijedne stvari iz prišlosti, kao što je npr.kovčeg naših iseljenika iz Amerike. Kada smo stigli na sljedeće odredište - mlinice na riječici Grabu, dočekao nas je jedan barba koji nam je pokazao kako se mlije kukuruz i pšenica. Rekao nam je da se mlin pokreće snagom vode i da nikada nije stao otkako je sagrađen, a tu je snimana opera Ero s onog svijeta. Poslije mlinica otišli smo na imanje s konjima, tu smo prvo ručali, za ručak su bili čevapi, pomfri, piletina i druge stvari. Nakon ručka išli smo jahati konje, igrati sinjsku alku  u kojoj je bio najbolji naš prijatelj Nediljko, a u parovima su pobijedile Petra i Nina. Nakon alke otišli smo na streljaštvo u kojem je pobijedila Mia, isto tako naša prijateljica iz razreda. Kada je sve to završilo, krenuli smo kući i opet je u autobusu bilo jako zabavno - svi smo pjevali, igrali se i zabavljali. Bio je to nezaboravan izlet!

Ivana Miloš 5.a

šk.god. 2023./24.
CARNET id

Osnovna škola "Jesenice" / Đački put 10, HR-21315 Dugi Rat / os-jesenice-dugirat.skole.hr / ured@os-jesenice-dugirat.skole.hr