2022-11-24 11:56:00 Primjer dobre prakse u finskim i hrvatskim školama Nastava hrvatskog jezika na plaži Jesenski topli dani kada kiša ne pada, odlični su za boravak u prirodi koja može lako postati učionica. Učenici pamte takve sate i na svježem zraku vole raditi. To je dokazano i 11. studenog 2022. godine kada je 6.b razred otišao na izvanučioničnu nastavu. Njihova nova učionica postala je plaža i mala ribarska lučica u Dugome Ratu. Ponijeli su čitanke iz kojih su pročitali dvije čakavske pjesme: Jugo i Moje selo. Zatim su razgovarali o pjesmama, a onda o krajoliku i ljudima koji su prolazili, lovili ribu ili pospremali stvari na brodovima. Krajolik su doživjeli pomoću svojih pet osjetilnih zapažanja: sluhom, vidom, mirisom, opipom i okusom. Razgovarali su o svojim osjećajima, opisivali ih i uspoređivali. Na kraju su to stavili na papir! Inspiracija za pjesme su bili: more, ribar, galebovi, planine, bor, vjetar, valovi itd. Bilo je veselo i zanimljivo, a najbolji radovi na čakavici otići će na natjecanje u Dalmaciju i Istru. Na kraju je učiteljica Renata Kovačić rekla da ovakvu nastavu često imaju mali Finci u svojim školama kod kojih je bila na Erasmus + programu mjesec dana ranije.
Stela Ercegović i Viktoria Skender 6.b
|
Osnovna škola Jesenice Dugi Rat |