Primjer dobre prakse u finskim i hrvatskim školama
Autor: External , 24. 11. 2022.
Nastava hrvatskog jezika na plaži Jesenski topli dani kada kiša ne pada, odlični su za boravak u prirodi koja može lako postati učionica. Učenici pamte takve sate i na svježem zraku vole raditi. To je dokazano i 11. studenog 2022. godine kada je 6.b razred otišao na izvanučioničnu nastavu.
Njihova nova učionica postala je plaža i mala ribarska lučica u Dugome Ratu. Ponijeli su čitanke iz kojih su pročitali dvije čakavske pjesme: Jugo i Moje selo. Zatim su razgovarali o pjesmama, a onda o krajoliku i ljudima koji su prolazili, lovili ribu ili pospremali stvari na brodovima. Krajolik su doživjeli pomoću svojih pet osjetilnih zapažanja: sluhom, vidom, mirisom, opipom i okusom. Razgovarali su o svojim osjećajima, opisivali ih i uspoređivali. Na kraju su to stavili na papir! Inspiracija za pjesme su bili: more, ribar, galebovi, planine, bor, vjetar, valovi itd. Bilo je veselo i zanimljivo, a najbolji radovi na čakavici otići će na natjecanje u Dalmaciju i Istru.
Na kraju je učiteljica Renata Kovačić rekla da ovakvu nastavu često imaju mali Finci u svojim školama kod kojih je bila na Erasmus + programu mjesec dana ranije.
Stela Ercegović i Viktoria Skender 6.b
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |